کد مطلب: 256059
توسط AFC به‌شکل جدي رصد مي‌شويم؛
قنبرزاده: دربي استقلال و پرسپوليس را با ۱۵ هزار تماشاگر برگزار مي‌کنيم
تاریخ انتشار : 1402/01/29 14:37:27
نمایش : 467
نايب‌رئيس دوم فدراسيون فوتبال گفت: شهرآورد صدم تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس با حداکثر ظرفيت ۱۵ هزار تماشاگر برگزار مي‌شود.

به گزارش هفت چشمه به نقل از خبرگزاري دانا؛ منصور قنبرزاده، نايب‌رئيس دوم فدراسيون فوتبال پيرامون شرايط ورزشگاه آزادي تهران اظهار داشت: تعداد تماشاگر شهرآورد تهران با توجه به شرايط کنوني ورزشگاه آزادي تنها ۱۵ هزار نفر است که اين تعداد بر اساس اعلام نظر مسوولان فني استاديوم جهت برگزاري يک بازي ايمن اعلام شده. ورزشگاه آزادي نيم قرن سابقه دارد و فرسوده شده؛ واقعيت اين است که اين استاديوم ملي نياز به يک بودجه و عزم ملي دارد تا کل مجموعه ترميم شود. تزريق‌هاي مقطعي جواب نداده و موجب شده مراحل ترميم طولاني شود. رقم و عدد بازسازي ورزشگاه آزادي را مسوولان شرکت توسعه اعلام کردند که عدد بسيار بالايي بوده و از عهده فدراسيون فوتبال خارج است؛ خود دوستان بايد در اين خصوص اعمال نظر کنند.

وي درباره آخرين وضعيت حضور تماشاگران در دربي صدم پايتخت بيان داشت: ميزبان پرسپوليس است و بايد شرايط ميزباني رعايت شود اما اين مساله در روزهاي آينده اطلاع‌رساني خواهد شد، با توجه به اين که شهرآورد قبلي ۵۰-۵۰ بوده به احتمال فراوان بازي شهرآورد هم در اين ديدار ۵۰-۵۰ خواهد بود. از سويي ديگر ساعت شهرآورد تا اين لحظه بر اساس اعلام سازمان ليگ ۱۷:۳۰ است اما اگر قرار باشد بر اساس وضعيت حمل و نقل، جابجايي تيم‌ها و مسائلي از اين دست شرايط تغيير کند؛ از طريق فدراسيون اعلام خواهد شد. هواداران بدون بليت به ورزشگاه نروند چرا که امکان حضور و پذيرايي از آن‌ها وجود ندارد. همان طور که گفتيم تنها ۱۵ هزار نفر مي‌توانند به استاديوم بروند و بيشتر از اين امکان ندارد.

قنبرزاده در ادامه عنوان داشت: قرار است برنامه کادرفني تيم ملي را بگيريم و در مورد وضعيت فيفادي‌ها هم به جمع‌بندي برسيم که تا نيم‌فصل آتي ليگ برتر شرايط و تقويم فوتبال ايران مشخص باشد. در مورد جام حذفي يک ديدگاه اين است که بعد از مسابقات ليگ جام حذفي را هم تمام کرده و سوپر جام را برگزار کنيم، ديدگاه ديگر اين است که يک يا ۲ هفته مانده به ليگ جديد برگزار کنيم تا شور و هيجان را به فوتبال بازگردانيم اما اين بر اساس نقطه نظرات کادرفني تيم ملي و باشگاه‌ها تصميم‌گيري صورت خواهد گرفت.

وي در مورد وضعيت استاديوم‌ها و بحث VAR تصريح داشت: در مجلس شوراي اسلامي نشستي برگزار شد که در آن جا هم در اين باره بحث کرديم؛ مراحل ترميم آزادي از عهده وزارت ورزش و جوانان هم خارج است و بايد به اين استاديوم که آبروي ملي ماست و ميزباني‌هاي متعدد در آن انجام شده، به شکل متفاوتي نگاه شود. در مورد VAR صادقانه بايد بگويم که ورزشگاه‌هاي ما در اختيار باشگاه‌ها نبوده و در اختيار شرکت توسعه و دولت هستند. باشگاه‌ها براي بازي اين استاديوم را اجاره مي‌کنند اما در مورد استاديوم‌هايي که در اختيار باشگاه سپاهان يا فولاد هستند اقدامات خوبي انجام شده که مراحل آن در حال انجام است.

نايب‌رئيس فدراسيون فوتبال در رابطه با آخرين وضعيت نمايندگان فوتبال ايران در ليگ قهرمانان آسيا تأکيد داشت: اگر هر فردي در جايگاه حرفه‌اي خود صحبت کند، وضعيت بهتر خواهد بود. استقلال و پرسپوليس بايد ۲۰۰۰ سند را بارگزاري کنند و بعد اين اسناد بررسي شود. شايد همين اظهارنظرها مشکلاتي را ايجاد کند. تنها کسي در اين باره صحبت نکرده مرجع رسيدگي است چرا که در حال بررسي هستند. گرفتن مجوز حرفه‌اي مراحلي دارد اما برخي به اشتباه صحبت‌هايي مي‌کنند که نبايد انجام شود. قبلا ۲ بار به دليل برخي از مسايل که نمي‌خواهم الان بازگو کنم دچار مشکلاتي شديم و شک نکنيد اين بار بسيار ويژه اسناد را رصد مي‌کنند. اگر موردي باشد کوتاه نخواهند آمد و شايد بحث تعليق هم مطرح شود.

وي راجع به آخرين وضعيت تيم فوتبال اميد نيز گفت: در مورد تيم فوتبال اميد هم بايد بگويم به نقطه نظرات خوبي رسيديم که اطلاع‌رساني شد، با هماهنگي کميته ملي المپيک حبيب کاشاني سمتش مشخص شد و در آينده‌اي نزديک تکليف اين تيم مشخص مي‌شود. در فيفادي بعدي تاکيد سرمربي تيم ملي اين است که در اين ايام به ميدان برويم و فرصت‌ها را از دست ندهيم و ما هم بر همين اساس حرکت مي‌کنيم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg